De beach de komende dagen! - Reisverslag uit Trincomalee, Sri Lanka van Sanneke SvR - WaarBenJij.nu De beach de komende dagen! - Reisverslag uit Trincomalee, Sri Lanka van Sanneke SvR - WaarBenJij.nu

De beach de komende dagen!

Blijf op de hoogte en volg Sanneke

24 Juli 2016 | Sri Lanka, Trincomalee

Paar dagen relaxen aan t strand. Vanmorgen op tijd vertrokken richting de oostkust van SL. Kleine honderd km, lastig om in te schatten hoeveel tijd dat kost, je rijdt immers niet harder dan 50-60 km per uur. Een groot deel van de tijd reden we over een relatief nieuw stuk weg. Het gebied waar we door heen reden was tot 2009 oorlogsgebied. Er is nog niet heel veel, daarnaast is t nu de droge tijd en zien we stukken land wat normaal een meer is. Veel eerder dan we verwachtten kwamen we aan bij ons hotel net ten noorden van Trincomalee. Een gebied in ontwikkeling vanwege de oorlog en de tsunami van 2004. We reden een rommelig pad in met kraampjes en restaurantjes en dan rij je in een keer een hek door en sta je bij n hip resort. Ff schakelen is dat...Maar we zagen de zee, pool en de zon schijnt. Helaas waren we dus te vroeg en is check in 2 uur pm, en die tijd is hier ook echt nodig om alles aan kant te krijgen. We zijn maar gaan lunchen, aan t strand en uiteindelijk rond half 3(!), kamer ready. Uitzicht op pool en zee terrasje, airco, fijn! Ons snel verkleed en de middag in t zonnetje door gebracht. We hebben t alledrie ff nodig. Net wezen eten bij gezellige beach bar iets verder op, er heerst een relaxte vibe hier. Dat gaat wel goed komen de next few days! ps wifi is super slow dus foto's volgen nog