Home sweet home - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Sanneke SvR - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Sanneke SvR - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Blijf op de hoogte en volg Sanneke

12 Augustus 2016 | Nederland, IJsselstein

We zijn weer thuis!!! Wel een beetje een domper was de miezer regen en t grijze uitzicht toen we in Dusseldorf aan kwamen rond half 8. Heel gek om te bedenken dat je 24 uur daarvoor nog in t zwembad dobbert met je dochter met de zon op je toet. -zucht-. We gingen na n lekkere lunch in t hotel fris op pad. Erg fijn die late check out! We wilden nog even bij een supermarkt langs maar onze driver was nerveus en wilde doorrijden. Hij zei dat we 3 uur van te voren op airport moesten zijn. Nou pfffff best lang maar ja wij weten ook niet wat te verwachten. Voor t eerst reden we een heuse snelweg op, boeiend! Nog steeds oppassen geblazen maar desalniettemin ging t allemaal erg voorspoedig. We moesten langs Colombo en dat is de hoofdstad, rond half 5-5 uur zouden we dat passeren en daar zat dus de zorg van onze driver. Het verkeer in de spits, logisch! Maar hij woont daar in de buurt dus nam hij om van de ene snelweg naar de andere te komen een short cut. Easy peasy en heel ruim op tijd stonden we op airport. We gaven hem een bedankbriefje met een tip en we hadden stroopwafels en klompjes mee voor zijn familie. De reis is goed gegaan en hebben we ons niet onveilig gevoeld en is niemand van ons ziek geweest. Not bad. De hele security stelde niet veel voor, we waren er door heen voor we t wisten, incl flessen water..... Paar stempels in paspoort en we waren uitgeschreven als toeristen. We vlogen met met Etihad terug. Echt n heel goede airlines!! Op tijd en wij hadden een korte stop op Abu Dhabi toen door naar Dusseldorf. We ontmoeten daar vrienden van vrienden die net als wij een rondreis gemaakt hadden. Zij zaten een vlucht eerder maar
vlogen t lange stuk net als wij om 2 uur. We hebben niet veel meegekregen, toch nog redelijk geslapen. On half 8 dus op Dusseldorf, tassen snel in ons bezit, naar parking en woop woop op de snelweg naar huis. Dat is wel ff schakelen, de uitzichten, de structuur. Nou ja nu zijn we weer lekker thuis, de eerste was draait. We gaan de foto's doornemen en een fotoboek samenstellen. Maar nu zitten nog even de herinneringen vers in t geheugen en hebben we n beetje heimwee naar Sri Lanka. We hebben echt genoten. Leuk dat je mee hebt gelezen en dank voor de berichtjes! Altijd leuk. Lieve groeten van Julia, Pim en Sanneke