Dag 1 van onze trip, Negombo - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Sanneke SvR - WaarBenJij.nu Dag 1 van onze trip, Negombo - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Sanneke SvR - WaarBenJij.nu

Dag 1 van onze trip, Negombo

Blijf op de hoogte en volg Sanneke

21 Juli 2016 | Sri Lanka, Negombo

Na een voorspoedige vlucht vanaf Dusseldorf via Abu Dhabi op Colombo geland. We vlogen met Etihad en dat is echt een heel goede maatschappij! De transfer op AD was krap maar daardoor ging t wel wel snel. Heel grappig vrienden van Vivian en Francois zaten op onze vlucht, ook trip naar SL. Op Colombo na visum controle werden we verwelkomd om 4 uur in de ochtend door een aardige meneer die ons een orchideeën ketting omdeed. We werden door onze chauffeur voor de komende 3 weken, naam even vergeten, bij ons hotel afgezet. T blijkt een klein familiehotelletje te zijn waar moeder de scepter zwaait en ons de suite gaf. We hadden nog ff akkefietje met slot van Pim zijn tas, wisten het nummer van het slot niet meer, maar toen kon iedereen even lekker slapen. Af en toe hoorden we op de achtergrond een vogel, en een fluitorkest, maar heerlijk geslapen. Tuurlijk te laat voor ontbijt dus dat werd aan t strand pizzaatje en daarna lekker bij de pool. We dachten even een massage bij de buren te doen maar dat bleek een sextent.....de vrouw van het hotel gaf ons een tip en zorgde voor transfer. Alle 3 massage en Juul nog n manicure. Lekker chill hoor! We aten bij t hotel en was t madame des huizes die kookte. T was heerlijk, gegrilde jumbo prawns, curry met rijst (5 soorten gerechtjes) en fried rice. Njam! Net de dag van morgen besproken met de driver, wordt vroegertje. We gaan richting een van de oudste steden van SL. Zin in, zien we ook meer van het land. Tot morgen. Hier is aan de westkust waait een lekker briesje waardoor t niet warm/benauwd aanvoelt.