Vandaag chillen bij het zwembad!!! - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Sanneke SvR - WaarBenJij.nu Vandaag chillen bij het zwembad!!! - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Sanneke SvR - WaarBenJij.nu

Vandaag chillen bij het zwembad!!!

Blijf op de hoogte en volg Sanneke

26 Juli 2012 | Thailand, Ko Samui

Vandaag een dagje niks doen en genieten van al het moois op het resort. De Passage is een prachtig resort dat vrij afgelegen ligt van de plaatsjes, daardoor krijg je geen gevoel van toeritisch gedoe en zo. Op t strand kan je rustig zitten zonder dat je wordt lastig gevallen door verkopers. Het resort zit naar ons idee vol, mn australiers en europeanen. Veel stelletjes en wat gezinnen, dus vrij gemeleerd. Iedereen gaat zijn gangetje en dat is wel erg relaxed. Bij t resort zit een goed restaurant, duurder dan we tot nu toe gezien hebben maar dat was te verwachten in een 4+ locatie. Omdat de taxi's hier niet met meters rijden is het vrij prijzig om ergens heen te gaan en om die reden hebben we besloteneen autootje te huren voor de komende 4 dagen. Kunnen we het eiland en de andere stranden verkennen. Voor vandaag is het zwembad en strand heerlijk want het is een strak blauwe hemel, met. ong 32 graden. Door het briesje merk je niet dat het warm is. Juul en Pim zijn een stuk langs het strand gaan lopen en hebben schelpen gevonden en als ze de slippers hadden verzameld die langs de lijn lagen dan hadden we een winkeltje kunnen beginnen. We lunchen lekker bij de pool en 's-avonds genoten van de zonsondergang. Die zien we heel erg goed vanaf onze stek omdat we aan de west kant zitten van het eiland. Pim en ik lezen allebei een erg spannend boek van de Bergmann kronieken, van duo Hjorth Rosenfeldt. Heel erg spannend. Ik ben met deel 2 bezig, Pim deel 1. Julia heeft ook een boek uit, dus het gaat goed hier en komen we tot rust. En dat terwijl we, lees ik, even dacht o jee we zitten wel op n erg stil plekje, wordt dat wel wat. En zie daar na een dagje zijn we allemaal in de relax stand gekomen, wel zo fijn met het oog op ons drukke leventje straks weer in NL. Nu hebben we tijd om gezellig samen te kletsen, ervaringen uit te wissel, wat vond je tot nu leukste wat we gedaan hebben, meest bijzondere, etc. Waarom is Thailand een fijn land om in te reizen, maar daarnaast gewoon fijn bij elkaar zijn, spelen in zwembad en gewoon niks doen en genieten! Morgen meer over avonturen met auto...zijn benieuwd wat we krijgen en in welke staat.

• 27 Juli 2012 - 16:30

Renate:

Ik vind her zo fijn om met jullie mee te leven van een prachtige vakantie. Ik ben een klein beetje jarloers.... het is echt ongeloofelijk hoe jullie deze reis hebben geboekt. Jullie weten hoe je moet reizen... wij Amerikanen zijn dat een beetje kwijt.... heel jammer. Bedankt voor een heerlijk reis verslag.