Koh Samui here we are!! - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Sanneke SvR - WaarBenJij.nu Koh Samui here we are!! - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Sanneke SvR - WaarBenJij.nu

Koh Samui here we are!!

Blijf op de hoogte en volg Sanneke

25 Juli 2012 | Thailand, Ko Samui

En dan zijn we in eens op een bounty eiland in een heerlijk resort!! Vanmorgen zijn we vertrokken uit Bangkok met regen, inmiddels zijn we goed op elkaar ingespeeld en waren we snel klaar met pakken. En passant heeft Pim ook nog onze was opgehaald, niet zo schoon als thuis maar in elk geval gewassen en gestreken. Het weer is hier warm en benauwd en mn in Bangkok was t ook wel viezig. Dus af en toe de boel wassen is wel nodig. Onze transfer was op tijd en waren we ruim op tijd op t vliegveld. Ingechecked en lekkere koffie gehaald en ...ja wel donuts van Dunkin Donuts. Je ziet hier veel amerikaanse ketens, waaronder Starbucks, Baskin Robins (ijs weet je nog KG?), etc. We vlogen met Bangkok Airways...bij de gate werden we met een busje verder op gereden en daar stond een klein schattig vliegtuigje waar Pim even van moest slikken. 70 passagiers en 2 propellors:). Na een wat schokkerig opstijgen ging het daarna heel soepel en waren we een kleine 90 minuten later op t eiland. 't zonnetje scheen en we werden met kleine treintjes naar terminal gereden. Beetje bounty gevoel kregen we. We werden met een transfer naar The Passage gereden. Zo ver we kunnen zien is er 1 weg die het eiland rond gaat en langs die weg liggen allemaal kleine dorpjes met restaurants, winkeltjes, massage tenten etc. Er rijden heeeeel veel scooters rond maar het wordt afgeraden om die te huren, is te gevaarlijk. Ons resort ligt wat afgelegen maar is een oase van rust. We zitten aan de westkant van het eiland en dat betekent dat we als het helder is een mooie zonsondergang zullen zien. Verder heel veel palmbomen, veel tropische bloemen en lekkere warm. Zodra ik snap hoe je foto's kan plaatsen zullen jullie het zien. We hebben een "villa" aan het zwembad met 2 prive ligbedden. Het is geen druk resort, veel stelletjes en een paar gezinnen. Dus rustig maar we vinden het prima zo. We gaan nu eerst 2 dagen bijkomen en daarna plannen maken. Er zijn 3 zwembaden, t strand ligt op 30 meter van onze villa vandaan, de airco is fijn, restaurant heeft lekkere dingen, gratis wifi en dvd's huren......we komen de tijd wel door.
De prijzen liggen hier op t eiland hoger dan wat we tot nu toe gezien hebben, maar voor de rest is het heel thais en zullen we ons hier prima vermaken. We houden jullie op de hoogte.

• 27 Juli 2012 - 03:40

Tip: wij zetten de foto's erop via de app: waarbenjijnu.nl zijn ook heel benieuwd naar die bounty foto's!! Groetjes F&V

Tags: The passage