Zon, zwemmen, lunch, lezen... The good life!!! - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Sanneke SvR - WaarBenJij.nu Zon, zwemmen, lunch, lezen... The good life!!! - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Sanneke SvR - WaarBenJij.nu

Zon, zwemmen, lunch, lezen... The good life!!!

Blijf op de hoogte en volg Sanneke

30 Juli 2012 | Thailand, Ko Samui

T vakantietempo zit er goed in, rond half 10-10 uur ontbijten met uitzicht op de zee. Daarna lekker met boek op bedje bij de pool. Ergens in de loop van de middag ergens heen rijden, lunch, terug naar resort, beetje zwemmen en in de avond ergens wat eten. Goed vol te houden!!! Gister een kilo ramboetans gekocht op de markt voor 35 bht, ong 90 cent! Dat is smullen!! Vandaag laatste dag de auto, weet inmiddels dat het een Toyota Vios is...... We gaan zo voor een fijne massage en wat boodschappen doen. Vanavond met andere Nederlandse gezin ergens op t strand eten. Wordt gezellig. Het weer zit hier heel erg mee. Ik heb speciaal voor Koh Samui gekozen vanwege de ligging, nl in Thaise zee waar door er minder kans is op regen. En dat klopt dus. Het is vast en zeker niet het mooiste eiland, wel een vd mooiere resorts, maar weer is helemaal top. Gisteren even in Lamai geweest en dat lijkt wel een Aziatisch Benidorm, veel duitse barretjes, foute mannen en vrouwen, tl licht, veel troep. We zijn er snel weer weg gegaan en op weg naar noorden wat gegeten. Lekkere stir fry en zeevruchten, satay. Toen we t weggetje in wilden slaan naar the Passage, kan krap 1 auto door, stond er een vuilniswagen met panne. 4-5 mannen druk in de weer om die vrachtwagen achter een bergingswagen, zo nog gammeler vast te zetten. We keken ademloos toe toen de bergingsauto gas gaf....een harde knal en t touw brak af....Julia lag helemaal dubbel van het lachen....Pim en ik dachten shit dit kan nog wel eens lang duren......enfin 2e poging lukte gelukkig , de bumper van de pech auto werd er bijna vanaf gerukt, veel kabaal en gas geven, maar de weg was vrij en wij konden er door!!