Relaxen en hit the town - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Sanneke SvR - WaarBenJij.nu Relaxen en hit the town - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Sanneke SvR - WaarBenJij.nu

Relaxen en hit the town

Door: franssensarelsvanrijn

Blijf op de hoogte en volg Sanneke

15 Juli 2012 | Thailand, Kanchanaburi

Vandaag hebben we het grootste deel van de dag heel relaxed gedaan. Na het allerheerlijkste ontbijt in het resort, veel vers fruit o.a. zijn Julia en Sanneke naar het zwembad gegaan en Pim richting de wellness voor een welverdiende massage. 10 baantjes verder en Julia zwemmen met vriendinnetje, genieten van de zon, lezen en chillen, dat waren de hoogte punten. Pim kwam helemaal slaperig rond 1 uur terug en toen besloten we om in de avond naar Kanchanaburi te gaan. Eerst gelunched op het terras in de schaduw, het is prachtig weer! Daarna nog maar een keer zwemmen. Rond een uur of half 5 met een ander gezin met een longtail boor met auto motor, met 50 km per uur over het water richting Kanchanaburi. Dat was wel een kick. De "kapitein" wist precies wanneer het tijd was om langzaam te gaan vanwege de ondiepe gedeelten en ging daarna weer loeihard. Doel, bridge over de river Kwai en de night market. Samen met 100en mensen stonden we op de brug, die we in werkelijkheid wat vonden tegenvallen. Daarna op zoek naar een tuk tuk om ons naar het centrum te brengen. Een aardige mevrouw, duwde haar vriendin van haar brommer, met een soort bakje en wij mochten mee........en jawel ik mocht achterop, jeeeez dat was wel heel eng. Pim en Juul gingen heel braaf in het kleine bakje zitten. De mevrouw was erg aardig en enthousiast, terwijl ze reed liet ze foto's zien van haar kinderen op de telefoon en we kregen meteen een kleine tour. De erebegraafplaats gezien, monument en uiteindelijk bij de night market uitgestapt. Die was nog in opbouw. Ze had ons ook het gedeelte laten zien waar veel backpackers komen en daar zijn we heen gelopen. Daar zijn we op de een of andere manier in een massage salon belandt, Pim boft maar weer. Julia lag half slapen te genieten vane en voetmassage en wij enigszins kreunend van een wat hard handige massage! Glibberig en rozig zijn we rond half 9 gaan eten in een klein hutje waar iedereen van de familie meehielp, van 1 jaar tot 70! Het eten was heerlijk, we waren 5 euro kwijt voor 4 gerechtjes en drankjes!!!! We zin teruggebracht door een gezin die hun auto voor ons vrijmaakte. De mensen zijn echt heel aardig en behulpzaam hier. Wij zijn het er nu al over eens dat we het hier erg leuk vinden en zeker terug komen!

• 16 Juli 2012 - 13:08

Inge:

Jongens wat leuk,te gek zoals we mee mogen genieten.
    Dit lijkt echt het vakantie land lieverds.
    Goed zo laat je maar lekker masseren!!
    Knuffels en liefs .
    pa en ma