Erawan watervallen en visjes - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Sanneke SvR - WaarBenJij.nu Erawan watervallen en visjes - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Sanneke SvR - WaarBenJij.nu

Erawan watervallen en visjes

Door: franssensarelsvanrijn

Blijf op de hoogte en volg Sanneke

16 Juli 2012 | Thailand, Kanchanaburi

De natuur is hier ook bijzonder. Na wederom een heerlijk ontbijt met veel fruit ( watermeloen, ananas, papaya en meloen) werden we heel luxe met een prive taxi naar de Erawan watervallen gebracht. Een kleine 70 km van ons resort vandaan. Onze chauffeur sprak geen woord engels maar kocht wel heel lief water voor ons onderweg. Ergens in de bergen zijn de watervallen en ze worden de 7 staps watervallen genoemd. Er zijn 7 plateaus en op elk een bijzondere waterval, alles bij elkaar is er een. Je moet er wel zo'n 1,5 km voor klimmen maar dan heb je wel wat. Op elk plateau kun je bij de waterval zwemmen....maar zo simpel is het niet want ja wel...toch dieren ( en nee geen bloedzuigers!!)...er zwemmen visjes in, die zodra je je teen in het water steekt, gaan knabbelen aan je voeten, eigenlijk overal zodra je in het water ligt. Dus wil je zoals Julia en ik wilden achter de waterval komen dan is het slikken, springen en heel hard zwemmen.... Enfin was leuk en we zijn uiteindelijk tot 5e plateau geklommen en daarna terug gegaan. Warm, plakkerig en wat spierpijn was t resultaat. Ik heb heerlijk in de auto geslapen. Nu liggen we bij het zwembad, zo even snacken, straks lekker eten met uitzicht op de river Kwai. Morgenochtend worden we om 7 uur opgehaald en gaan we richting Sukhotai. Een lange autotocht maar denken we dat het wel leuk wordt met veel te zien. Wordt vervolgd.

• 16 Juli 2012 - 14:29

Vivian:

Hi reizigers heel leuk om jullie verhalen te lezen! onze juul vond het heerlijk die knabbelende visjes aan haar voeten! Goede trip naar Sukothai X Vivian

• 16 Juli 2012 - 18:48

Inge:

die visjes zwemmen hier in bakken of zwembad voor mensen met huidproblemen zo als psoriasis,hun huid is dan schoon.
    Wat een pracht allemaal.
    knuffels