Pool or beach? - Reisverslag uit Misquamicut, Verenigde Staten van Sanneke SvR - WaarBenJij.nu Pool or beach? - Reisverslag uit Misquamicut, Verenigde Staten van Sanneke SvR - WaarBenJij.nu

Pool or beach?

Blijf op de hoogte en volg Sanneke

28 Juli 2015 | Verenigde Staten, Misquamicut

Tja je kan zo je gedoe hebben op n dag, start je de dag bij de pool of ga je eerst naar de beach.....Na een heerlijke nacht in ons huisje een ontbijtje vh huis gegeten. Best lekkere koffie! Het zonnetje was er al en we besloten lekker bij de pool te blijven, de meeste gasten vertrokken met grote coolboxen en complete tenten naar het strand. Goede keuze, we hadden voor n groot deel vd dag het zwembad zo'n beetje voor ons alleen. Met ons inmiddels goed gevulde keukentje in de buurt, een ereader die het eindelijk goed doet en goed gezelschap van man en kind, was het vakantiegevoel compleet. Heerlijk!! Julia was als n vis in het water en genoot van het lekkere zwembad. De lunch bestond uit lekkere zelfgemaakte sandwiches en zoete watermeloen. Rond 3-en met een minikoeltasje met borrelspul richting het strand gegaan. De meesten gingen juist weg. Bij het resort zit een private beach, waar we kunnen parkeren en op een deel van het strand kunnen zitten. De zon was niet meer heet en na een plons in de Atlantische oceaan, lekker fris, lekker geborreld. Straks gaat Julia voor ons koken. Het was een heerlijke relax dag.