Canada? - Reisverslag uit Thorold, Canada van Sanneke SvR - WaarBenJij.nu Canada? - Reisverslag uit Thorold, Canada van Sanneke SvR - WaarBenJij.nu

Canada?

Blijf op de hoogte en volg Sanneke

24 Juli 2015 | Canada, Thorold

Yep, we zijn in Canada beland, met een officiele stempel in t paspoort. we zijn vanmorgen vroeg, rond 9 uur uit Washington vertrokken. Het was een rit van ong. 8 uur rijden. Eerst stukje naar westen en toen helemaal door naar t Noorden, Buffalo, grens over en voila. Er was wel wat interstate maar met name highway. Prachtige route en omdat je op de highway zat, een soort van luxe provinciale weg, rijd je langs dorpjes en door natuurparken. Een lange rit maar prima te doen. Ergens gelunched met specialiteit, ribs, wings en burgers. We hebben burger, wings (met een soort blauwe kaassaus) en pizza voor de tiener gegeten. Heel andere prijzen, buiten op t terras en vriendelijke bediening. Was topplekje. Nu dus in Canada en de reden daarvoor is dat manlief in het reisboek zat te bladeren en zei, goh mij lijkt t wel leuk om een stuk te rijden met die fijne auto. Niagara falls dus:). Nou schijnt de Canadese zijde mooier te zijn en zijn de hotels beter. We zitten nu aan een sluis, ong 20 km van de watervallen vandaan. We hadden plannen om nu nog naar de watervallen te gaan maar dat wordt morgen. Toch wel moe van de rit dus we gaan zo dadelijk hier een hapje eten in de buurt. Morgenochtend op pad. De bedoeling is dat we daar tot halverwege de middag zijn en dan richting de kust rijden (onder Boston). Dat gaan we op t gemakje doen. Maandag hebben we voor een midweek een resort aan t strand. Dus 2 dagen toeren en dan op strandbedje in de zon. Voor nu dus ander water geweld.