Shopwahallah - Reisverslag uit 418 W 46th, Verenigde Staten van Sanneke SvR - WaarBenJij.nu Shopwahallah - Reisverslag uit 418 W 46th, Verenigde Staten van Sanneke SvR - WaarBenJij.nu

Shopwahallah

Blijf op de hoogte en volg Sanneke

17 Juli 2015 | Verenigde Staten, 418 W 46th

Het liep allemaal anders, we hadden een heel programma opgesteld, museum, chinatown, van alles. Maar we waren best moe en kwamen langzaam op gang. De dag opmakend was het uiteindelijk een dag shoppen, wat wil je met een tienerdochter! Na t onbijt zijn we eerst een nail spa ingedoken, daar struikel je ook over, dus met n mooie manicure op stap. Al maanden horen we van Julia ik wil naar de M&M store. Dus there we went. 3 verdiepingen met m&m's in alle kleuren en alle soorten vormen van merchandise. Werkelijk ongelofelijk!!! Rond Time Square is werkelijk elke winkel/merk dat je maar kan bedenken aanwezig. Dus van winkel naar winkel, met 100.000 anderen! Het was warm maar goed te doen. Een paar uurtjes later, met een happy tiener, opgefrist in hotel en toen met de metro naar de Village. Daar hadden we met vrienden afgesproken om te eten. Na de hectiek van Time Square, een verademing. Trendy en veel leuke tentjes. Wij aten heerlijk italiaans. Wat super om aan de andere kant van de oceaan met elkaar het glas te heffen op t leven! Er werden ook kaarsjes aangestoken ter herinnering aan MH17. Een mooie avond.