Chillen en lobster - Reisverslag uit Trincomalee, Sri Lanka van Sanneke SvR - WaarBenJij.nu Chillen en lobster - Reisverslag uit Trincomalee, Sri Lanka van Sanneke SvR - WaarBenJij.nu

Chillen en lobster

Blijf op de hoogte en volg Sanneke

27 Juli 2016 | Sri Lanka, Trincomalee

Eigenlijk had ik weer kunnen beginnen met another sunny day, maar dat klinkt zo...tropisch! Vandaag ons laatste dagje aan dit prachtige strand. We hadden dit keer onze bedjes op t strand maar dat bleek niet zo'n succes. Hier zijn geen meeuwen maar kraaien. Echt heel erg veel en super brutaal. Onder n parasol is prima maar onder n boom is niet zonder risico. Ik kreeg 2 x een vissenkop op mijn handdoek en toen de poep op Pim zijn handdoek viel waren we er klaar mee. Terug naar de parasol. Ook je tas moet je goed dichthouden want ze zitten er binnen no time in te pikken. Julia en Pim hebben veel plezier gehad in de super hoge golven, ik heb lekker liggen lezen. We hadden kunnen gaan snorkelen, duiken etc maar we hebben gekozen voor even n paar dagen niks. Morgen gaan we weer op weg, 2 x 1 overnachting en dan ronden we de cultural / historical triangle af. Na de lunch hebben we de spullen alvast ingepakt en lekker op de kamer gelezen. Toen ik even op t terras zat ging t in eens echt keihard regenen. Iedereen zat nog op bedjes enzo dus grote consternatie. Daarna heftige bliksem, echt zo'n tropische regenbui. De elektriciteit haperde af en toe maar ging telkens toch weer snel aan. In de stromende regen naar ons favo eettentje van het hotel gelopen. Vanavond de famous lobster gegeten. Niet zo'n klein dingetje, maar een die niet op je bord past! Super vers, dat was smullen. Njam!! Seafood is sowieso een groot goed hier, de vissers varen af en aan. Krab, jumbo shrimp en lobster staat overal op de kaart en is niet duur. Morgenavond zijn we in Polonnaruwa.